Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Παραιτήθηκε ο Γυρυχίδης από τον ΠΑΟΚ.

Πριν την έναρξη του χθεσινού παιχνιδιού με αντίπαλο τον Μ. Αλέξανδρο Ν. Μυλοτόπου ο προπονητής της ομάδας του δικεφάλου Γιάννης Γυρυχίδης κατέθεσε την παραίτησή του στον πρόεδρο της ομάδος, την οποία και έκανε αποδεκτή, ισχυριζόμενος πως δεν μπορεί να συμμετέχει σε κάτι ανήθικο. Συγκεκριμένα δήλωσε: " Έχω μάθει στην μέχρι τώρα πορεία μου στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο ως προπονητής να μιλάω ξεκάθαρα και να κοιτάω τους ποδοσφαιριστές μου στα μάτια, λέγοντάς τους μόνο την αλήθεια. Εδώ και αρκετές μέρες, όπως και ακριβώς πριν μια εβδομάδα στο παιχνίδι με τους Γαλατάδες, άκουσα πολλά, όπως και ο πρόεδρος με την διοίκηση. Αφού συζήτησα με τους ποδοσφαιριστές μου και με βάση όλα όσα έγιναν στο περσινό παιχνίδι όταν στην αντίστοιχη θέση βρισκόμασταν εμείς, αποφασίσαμε να αγωνιστούμε κανονικά, σεβόμενοι πρώτα απ' όλα τους εαυτούς μας και μετά την ιστορία και την πορεία της ομάδας μας. Δεν μπορεί την προηγούμενη βδομάδα, ακόμη και προσωπικά, να κάνω δηλώσεις και να υπερασπίζομαι την ομάδα και τους παίκτες μου, να δίνω την δική μου απάντηση σε όλα και σε όσους μίλησαν για την ομάδα μου, να υπερασπίζομαι τον πρόεδρο και την διοίκηση λέγοντας ότι η ομάδα ήταν και θα παραμείνει καθαρή, να ξεκαθαρίζω στους παίκτες μου ότι κάθε ματς πλέον το βλέπουμε ξεχωριστά και θα το παίξουμε κανονικά και να αναγκάζομαι λίγο πριν την έναρξη του παιχνιδιού να παρουσιάσω κάτι διαφορετικό. Κάτι τέτοιο σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσα να το κάνω, σεβόμενος μόνο τους παίκτες μου, είχα να λογοδοτήσω μόνο σε αυτούς γιατί ακριβώς παλεύαμε μόνοι μας κόντρα σε διαιτησίες, κόντρα σε όλους και σε όλα. Έμαθα στην ζωή μου να είμαι καθαρός και ξεκαθάρισα στην διοίκηση πως καλύτερα να μην κάτσω στον πάγκο και έθεσα την παραίτησή μου η οποία φυσικά και έγινε αποδεκτή. Δεν κρατάω κακία σε κανέναν, δεν υπάρχει πρόβλημα με κανέναν, σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε πρόβλημα με την διοίκηση όλο αυτό το διάστημα, μάλιστα θέλω να ευχαριστήσω ξεχωριστά και τον κύριο Βασιλειάδη αλλά και τον κύριο Δαμασκούδη για την μέχρι τώρα συνεργασία μας, αλλά υπάρχουν παράγοντες και καταστάσεις δυστυχώς στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο που σε αναγκάζουν κάποιες φορές να κάνεις πράγματα που δεν θέλεις και προκειμένου να κάνω κάτι που δεν θέλω θεώρησα πως ήταν σωστό να αποχωρήσω. Δεν θέλω να πω τίποτα περισσότερο γιατί πραγματικά ακόμη είμαι συναισθηματικά φορτισμένος, δεν άντεξα να δω το ματς ούτε σαν θεατής, γιατί αν ρωτήσετε θα σας πουν ότι στο 0-1 έφυγα, απλά θέλω να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά, ακόμη και αυτά που αποχώρησαν, για την προσπάθειά τους και να τους ευχηθώ ότι καλύτερο, υγεία πάνω απ' όλα και να τους ευχαριστήσω για όλα όσα περάσαμε τόσο καιρό μέσα από την καρδιά μου." Με την παραίτηση αυτή αναμένονται εξελίξεις στον δικέφαλο, με μόλις δυο αγωνιστικές να απομένουν για το τέλος της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου